August 30, 2012

Jarig

Ik was jarig in de zomervakantie en aangezien we meestal weg zijn op mijn verjaardag (5 augustus) vier ik het bijna nooit. Doordat de schoolvakantie dit jaar vroeg viel, waren we al terug van vakantie en besloot ik mijn verjaardag wel een keer te vieren, ook wel gezellig! Ik vind het erg leuk om taarten te bakken, maar wilde deze keer wat anders maken. Dus maakte ik eenpersoons taartjes in een glaasje, voor ieder wat wils en het zag er nog eens superleuk uit ook (van links naar rechts monchoutaart met aardbeien, vruchtencrumble en tiramisu).

4 comments:

Alies said...

Wat een superleuk idee! Nog van harte met je verjaardag en deze taartjes ga ik zeker onthouden :)

limoenen said...

Alsnog van harte! Wat zien die taartjes er prachtig uit zeg.

The F Girl said...

Wat een ontzettend leuk idee! Nog gefeliciteerd :-)

Siempie said...

Wat een super leuk idee met die mini-taartjes! Heb hier net monchoutaart gemaakt in kleine glaasjes, als het morgen goedgekeurd wordt gaat zoonlief ze woensdag op school trakteren!

Simone